Beste leden en fans,
De voormalig prof Alfred Mensah zal komend seizoen bij FC Breukelen voetballen.
De 29-jarige middenvelder heeft voorheen bij Jong Almere City, en de Roemeense clubs Pandurii en CSM Resita gespeeld. Via vriend Kenneth Aninkora is hij bij FC Breukelen terecht gekomen, en heeft in de afgelopen weken al met de selectie mee getraind. Dat is zo goed bevallen dat Alfred zich aan onze club verbonden heeft.
Alfred: veel succes en voetbalplezier komend seizoen!
Met vriendelijke groet,
TC FC Breukelen