Beste leden en fans,
Aankomende zaterdag zou het kunnen gebeuren. Om 12.00 uur speelt ons tweede tegen EDO3 en hopelijk wordt dat een goede generale richting het hoofdprogramma van aankomende zaterdag. Ons eerste speelt thuis tegen De Dijk en bij winst zou er een kampioenschap in kunnen zitten. Er zijn dan op andere velden (o.a. DWS tegen Real Sranang) gunstige uitslagen maar wie weet....
Alle reden dus om aankomende zaterdag naar de Broekdijk Oost te komen om én eerst het tweede te ondersteunen én daarna het eerste richting het kampioenschap te supporten!
Tot zaterdag allemaal!
De redactie